Doručenie zásielky
OSOBNÝ ODBER
V prípade záujmu si môžete tovar vyzdvihnúť v našej predajni v Trenčíne. Dovoľte, aby sme Vás upozornili, že ak máte záujem odobrať tovar na našej predajni za internetové ceny, je potrebné zrealizovať objednávku cez internet.
Osobný odber je možné zrealizovať kedykoľvek po zrealizovaní a potvrdení objednavky,platbou v hotovosti,nie platobnou kartou.
Doručenie tovaru poštou a kurierskou spoločnosťou
Akcia na prepravu tovaru !!!
Osobný odber zadarmo
Prepravná služba/do 30kg/ pri platbe vopred od 100 EUR do 10000EUR zdarma
Prepravná služba/do 30kg/ včítane dobierky od 100EUR do 10000EUR zdarma
Prepravná služba/nad 30kg/ pri platbe vopred od 100EUR do 10000EUR zdarma
Prepravná služba/nad 30kg/ včítane dobierky od 100EUR do 10000EUR zdarma
Slovenská pošta /od 0 do 3kg/ do ceny 99EUR 3,5EUR
UPS,Geis /od 0 do 3kg/ do ceny 99EUR 3,5EUR
Prepravná služba/nad 50kg/v čítane dobierky 20,0EUR /Chladničky, Mrazničky,pračky v rámci Trenčianského kraja/
Uvedené ceny sú v EUR-ách s DPH
Doplňujúce informácie:
- Rozmerový limit: maximálna akceptovaná dĺžka jedného balíka je 200 cm,
- Pre určenie hmotnosti alebo rozmeru je rozhodujúca hmotnosť, resp. rozmer vrátane obalu.
- Cena za doručenie zásielky na území Slovenskej republiky je stanovená bez ohľadu na počet balíkov, z ktorých sa zásielka skladá.
- Všetky ceny sú uvedené s DPH
- Doručenie: dodacia lehota v SR začína plynúť o 18.00 hodine v deň prevzatia
zásielky je zvyčajne do 24 hod.
- Vynáška do bytu: NIE Dovoz cez víkend: NIE
Upozornenie a podmienky
- Ak zákazník pri preberaní zásielky zistí, že je poškodené balenie zásielky, je povinný balík pred kuriérom otvoriť a presvedčiť sa, či je jeho obsah nepoškodený a kompletný. V prípade, že je tovar poškodený alebo nekompletný, zákazník je povinný zásielku odmietnuť a bezodkladne informovať predajcu.
- Bezodkladne po prevzatí zásielky je zákazník povinný tovar úplne vybaliť a skontrolovať. V prípade, že zjavné poškodenie tovaru (vzhľadové poškodenie, napr. škrabance, stopy po buchnutí, odlomenie časti tovaru, prasknuté sklo alebo iné zjavné poškodenie a poškodenie súvisiace s prepravou tovaru) zákazník objaví až po úplnom vybalení tovaru, je povinný bez zbytočného odkladu kontaktovať predajcu. Všetky tieto informácie dostáva zákazník mailom pri odosielaní tovaru.