TV - Video - HiFi
HH ELEKTROLUX
911 01 Trenčín

tel.: 0944 314 090
hladkyjan@hhelektro.sk

Doručenie zásielky

 

OSOBNÝ ODBER

V prípade záujmu si môžete tovar vyzdvihnúť v našej predajni v Trenčíne. Dovoľte, aby sme Vás upozornili, že ak máte záujem odobrať tovar na našej predajni za internetové ceny, je potrebné zrealizovať objednávku cez internet.

Osobný odber je možné zrealizovať kedykoľvek po zrealizovaní a potvrdení objednavky,platbou v hotovosti,nie platobnou kartou.

Doručenie tovaru  poštou a kurierskou spoločnosťou

Akcia na prepravu tovaru !!!

 

 

Osobný odber   zadarmo

Prepravná služba/do 30kg/ pri platbe vopred  od 100 EUR do 10000EUR         zdarma

Prepravná služba/do 30kg/ včítane dobierky   od 100EUR do 10000EUR          zdarma

Prepravná služba/nad 30kg/ pri platbe vopred od 100EUR do 10000EUR          zdarma

Prepravná služba/nad 30kg/ včítane dobierky   od 100EUR do 10000EUR         zdarma

Slovenská pošta /od 0 do 3kg/  do ceny 99EUR                                                            3,5EUR

UPS,Geis /od 0 do 3kg/  do ceny 99EUR                                                                         3,5EUR

Prepravná služba/nad 50kg/v čítane dobierky   20,0EUR  /Chladničky, Mrazničky,pračky v rámci Trenčianského kraja/

Uvedené ceny sú v EUR-ách s DPH

Doplňujúce informácie:

  • Rozmerový limit: maximálna akceptovaná dĺžka jedného balíka je 200 cm,
  • Pre určenie hmotnosti alebo rozmeru je rozhodujúca hmotnosť, resp. rozmer vrátane obalu.
  • Cena za doručenie zásielky na území Slovenskej republiky je stanovená bez ohľadu na počet balíkov, z ktorých sa zásielka skladá.
  • Všetky ceny sú uvedené s DPH
  • Doručenie: dodacia lehota v SR začína plynúť o 18.00 hodine v deň prevzatia
    zásielky  je zvyčajne do 24 hod.
  • Vynáška do bytu: NIE Dovoz cez víkend: NIE 

Upozornenie a podmienky

  • Ak zákazník pri preberaní zásielky zistí, že je poškodené balenie zásielky, je povinný balík pred kuriérom otvoriť a presvedčiť sa, či je jeho obsah nepoškodený a kompletný. V prípade, že je tovar poškodený alebo nekompletný, zákazník je povinný zásielku odmietnuť a bezodkladne informovať predajcu.
  • Bezodkladne po prevzatí zásielky je zákazník povinný tovar úplne vybaliť a skontrolovať. V prípade, že zjavné poškodenie tovaru (vzhľadové poškodenie, napr. škrabance, stopy po buchnutí, odlomenie časti tovaru, prasknuté sklo alebo iné zjavné poškodenie a poškodenie súvisiace s prepravou tovaru) zákazník objaví až po úplnom vybalení tovaru, je povinný bez zbytočného odkladu kontaktovať predajcu. Všetky tieto informácie dostáva zákazník mailom pri odosielaní tovaru.