Záručný a pozáručný servis pre výrobky Mobiola zaisťuje v CZ a SK ATC Mobile a tak vám môžeme okrem iného garantovať profesionálny a rýchly servis kedykoľvek po predaji vrátane poradenstva.
Mobiola u chytrých telefónov ponúka výmenu rozbitého displeja ZADARMO. Ak sa vám stane nehoda a budete chcieť využiť akcie na jeho výmenu, postupujte podľa nižšie uvedených pravidiel:
Nárok na výmenu displeja (prípadne dotykového panelu) zadarmo je možné uplatniť v prvom roku po zakúpení vášho smartfónu (nutné doložiť v servise doklad o kúpe). Zasielaný telefón nesmie vykazovať ďalšie známky poškodenia (vnik kvapaliny, poškodené iné komponenty okrem LCD modulu alebo dotykového panela).
Telefón musí byť chránený originálnym ochranným sklom Mobiola od samotnej kúpy či max. 14 dní po kúpe. Skutočnosť sa preukazuje dokladom o kúpe, kde bude uvedený ako nákup telefónu, jeho IMEI, tak i samotné ochranné sklo, prípadne samostatné sklo s dátumom predaja max. Do 14 dní od kúpy telefónu. Spolu s dokladmi zaslať do autorizovaného servisu ATC Mobile na vlastné náklady.
Servis ATC Mobile vykoná diagnosku stavu výrobku a vykoná na náklady výrobcu opravu v prípade, že zariadenie bude spĺňať nastavené podmienky. Vykonaná oprava je registrovaná ako pozáručná na náklady výrobcu, nie ako odstránenie vady v záručnej dobe podľa OZ. Po oprave je výrobok späť zaslaný na náklady príjemcu (dopravné + dobierka , pre SK 6 €).
Bonus vo forme výmeny LCD zdarma je poskytovaný do vyčerpania zásob náhradných dielov. V prípade ich nedostupnosti nebude oprava vykonaná a držiteľ voucheru získava 50% zľavu na nákup nového modelu Mobiola. Pri využití tejto zľavy zostáva rozbité zariadenia v servisnom stredisku.
Ak máte nejasnosti, neváhajte a kontaktujte napr. na email servis_mobiola@atcmobile.cz